Próg podrzutowy PW-40/M modyfikowany
Progi podrzutowe – elementy związane z bezpieczeństwem ruchu drogowego, stosowane w przypadku konieczności ograniczenia prędkości pojazdów w określonym miejscu na drodze. Montaż progów podrzutowych wykonuje się przy użyciu kołków rozporowych bezpośrednio do nawierzchni drogi, na okres stały lub czasowy, nie wymaga szczególnego przygotowania podłoża. Zastosowanie w progach podrzutowych mas chemoutwardzalnych i elementów odblaskowych zapewnia im trwałą kolorystykę i doskonałą widoczność zarówno w dzień, jak i w nocy. Oferujemy progi w typach: 350 mm, 400 mm, 600 mm długości najazdowej.
Elementy montażowe:
PW-40/M – KKX100 – 4 szt.
ZPW-40 – KKX100 – 2 szt.
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 października 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach Dz.U. 2021 poz. 2066
Zmieniający akt: Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach Dz.U. 2003 nr 220 poz. 2181 (z późniejszymi zmianami)
Krajowa Ocena Techniczna |
Nr IBDiM-KOT-2017/0033 wydanie 3 |
Progi zwalniające podrzutowe z tworzyw sztucznych |
21.07.2017r. - 21.07.2027r. |
Modele 3D na dole strony!



Nazwa | Symbol | Wymiar D x S x W (mm) | Waga (kg) | Maksymalna ilość na 1 palecie* |
Próg podrzutowy modyfikowany 40 | PW-40/M | 400 x 500 x 50 | 10 | 70 szt. |
Zakończenie progu 40 | ZPW-40/M | 400 x 200 x 50 | 3 | 150 szt. |
Informujemy, że powyższe modele 3D są tylko modelami poglądowymi i nie stanowią odzwierciedlenia faktycznych wyrobów produkowanych przez firmę FH Olimpia.